Aktualności

Hallgruppen rozwija działalność w Danii po rekordowym roku 2021

Namioty szczepień oraz duże schronienia na placach budowy przyczyniły się do rekordowego roku 2021 dla Hallgruppen w Danii. Hallgruppen jest znana z szybkiej i efektywnej instalacji różnorodnych schronień, hal namiotowych, hal aluminiowych, biur oraz przestrzeni produkcyjnych i obecnie koncentruje się na intensywnym rozwoju na rynku duńskim.

Hallgruppen rozwijała się międzynarodowo, osiągając obroty przekraczające 568 milionów DKK, realizując projekty w 45 krajach. Teraz skupiają się na wprowadzeniu swojej pionierskiej gamy produktów na rynek duński.

Rok 2021 był rekordowym rokiem dla duńskiego oddziału norweskiej firmy Hallgruppen, który w ostatnich latach odnotował gwałtowny wzrost w zakresie hal namiotowych, schronień budowlanych oraz innych produktów. Duński rynek zmienił się w ostatnich latach – mówi Kim Jansdorf, dyrektor Hallgruppen w Danii.

„Duński rynek jest przywiązany do tradycji, a hale aluminiowe nie były doceniane. Ludzie nie szukali szybkich i efektywnych rozwiązań. Ale teraz widzimy zmianę na rynku, gdzie coraz więcej osób dostrzega zalety naszych produktów. Mamy jasno określoną ambicję rozwijać działalność w Danii” – mówi Kim Jansdorf. I kontynuuje:

„Hallgruppen oferuje unikalne produkty, szybką dostawę i duże stany magazynowe, które są niedoścignione przez konkurencję, a coraz więcej osób na duńskim rynku to dostrzega. Jesteśmy w ekscytującej fazie i naszym celem jest silny wzrost w ciągu najbliższych kilku lat.”

Od namiotów szczepień po hale sportowe

W ciągu ostatniego roku Hallgruppen dostarczała izolowane namioty szczepień, aby pomóc w walce z epidemią Covid oraz zainstalowała pierwsze hale sportowe w Danii. Ekspansja na rynku duńskim, obejmująca szeroki zakres projektów, oznacza, że Hallgruppen planuje zwiększyć zatrudnienie.

„Mamy wiele nowych i ekscytujących projektów na 2022 rok i będziemy potrzebować więcej wykwalifikowanych pracowników w większości obszarów. Jest okazja, aby pomóc w budowaniu czegoś nowego na rynku duńskim” – mówi Kim Jansdorf.